ارسال پاسخ

۲ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1833

pvc-asso.ir

 اطلاعیه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی درباره تقاضای گریدهای پی وی سی

همان گونه که اعضای محترم انجمن لوله و اتصالات پی وی سی استحضار دارند پس از برداشته شدن سقف معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا، متاسفانه شاهد رقابت 170 درصدی در گرید PVC-S65 بودیم.

 این در حالی است که این انجمن در هفته گذشته از اعضای محترم خود درخواست کرد که با پرهیز از تقاضاهای هیجانی، راه را بر منفعت طلبان مسدود سازند. خوشبختانه این خواهش مورد اجابت تولیدکنندگان گرامی قرار گرفت به گونه ای که در هفته گذشته ما شاهد تنها 2700 تن تقاضا بودیم. برای این همدلی از شما همراهان گرانقدر سپاسگذاریم.

 

اما بازی برخی از پتروشیمی ها در نحوه عرضه PVC-S65 موجب ایجاد رقابت 170 درصدی شد که در نتیجه قیمت این گرید با افزایش چشمگیری روبرو شده و ادامه فعالیت برای تولیدکنندگان و همچنین رقابت با سایر لوله های پلیمری را دشوار می سازد.

 

ما باور داریم که صرفا با یک صدایی می توانیم این صنعت را از ورطه نابودی نجات دهیم و بر پایه مسئولیت اجتماعی خود با تمام توان برای رهایی از وضعیت کنونی تلاش خواهیم کرد. این تلاش در شرایط فعلی بر اساس گفت و گو و پیگیری مطالبات از مسئولان ذیربط خواهد بود و در صورت عدم نتیجه راهکارهای دیگر را در دستور کار قرار می دهیم.

 

همکاران ارجمند!
بار دیگر از شما مصرانه درخواست می کنیم که همچون گذشته از تقاضاهای هیجانی خودداری فرمائید تا نیات برخی برای ایجاد رقابتی کاذب که سود آن عاید برخی از پتروشیمی ها می شود، ناکام ماند. البته این رقابت بالا سبب می شود تا در هفته های آینده که قیمت های پایه بر اساس 4 هفته گذشته محاسبه می شود، افزایش چشمگیری یابد و در نتیجه صدمات جبران ناپذیری بر این صنعت وارد شود.

 

همچنین این تهدید پیش روی همه تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی قرار دارد که با از دست رفتن مزیت قیمتی این محصولات، سایر لوله های پلیمری به سرعت جایگزین شده و مطمئن باشید دیگر آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.

 

اعضای هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی پذیرای پشنهادهای گرانقدر شما برای برون رفت از شرایط فعلی است و دست همگان را برای این هدف می فشاریم.

 

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی  

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
منصور همتی دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
از همکاران تولید کننده محترم در خواست میشود برای جلوگیری از بدنامی بعضی برندها در ارتباط با کیفیت قابل قبول میزان میکس کربنات کلسیم را بمنظور بالا بردن کیفیت لوله پلیکا بخصوص در مصارف ساخت وساز اپارتمانها بصورت همگانی در استاندارهای بین المللی تثبیت کنیم تا بعضی از برندهاییکه بازار را از ان خود کرده اند در میدان بازار همه تولید کنندگان قرار بگیرند. وجدان و شرافت یک تولید کننده باید این مسله را در اولویت مدیریت کیفیت خود قرار دهد. پول شرافتمندانه تری به خانه خود ببریم ارسال پاسخ